·128 syf.····Okunma: 30 Aralık 2022 23:37 Kimse anlamadı Osamu' yu . Hatta sanırım ben de . Garip bir yaşanmışlık var kitapta, net değil ama bulanık da değil. Hiç yaşamamış gibi sanki bir zamanlar hiç var olmamış gibi . Bir yanı hep umutsuzken bir yanı hep umut beklemiş... Çokça hüzün hissettirdi ..severim.