Kitap Nietzche'nin anlaşılmaz dili konusunda çokça örnek oluşturabilecek bir eser. İnsanın kendisi olmasından ziyade bu kendini gerçekleştirme serüvenine pek sevmediğim bi anlatım türü olan şairane bir yaklaşımla atıfta bulunuyor bıyıklı filozofumuz. Kitap güzel olsa da yazarı Nieztche'nin kafası gibi tek düzelikten uzak ve oldukça karmaşık bir yapıya sahip, günlük rutine alışık ve hayatın kompleks varoluşunu kafasındaki süzgeçte daha standart ve anlaşılabilir düzeye indirgemeyi alışkanlık haline getirmiş ve bundan vazgeçmeyi düşünmeyen Homo Saphiens saphiens'lere önermiyorum.