·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Aralık 2022 15:16 Agatha Christie'nın okuduğum ilk kitabı, tek kelime ile inanılmaz. Okurken diğer polisiye romanlarına oranla bir çok farklılık gördüm, mekânın küçük ama detaylı şekilde verilmesi okurken hâyel etmemi kolaylaştırdı. Sayfalar geçtikçe aslında verdiği her bir bilginin veya başta önemsiz gördüğümüz şeylerin birleştirildiğimizde tablonun kendisini gösterdiğini söylesem tam yeridir. Dedektif Poirotla birlikte çalışıyormuş hissine kapıldım çünkü dedektifin düşüncelerini hep okura aktardı. Özünde cinayeti beraber çözdük :)
Tabi bunun yanı sıra Türkiyede geçen bir girişin olması şevk veriyor okurken.
Polisiye okuyan herkese tavsiye ederim.
Şimdiden iyi okumalar, Kitapsız kalmayın...