Yitirdiklerimin ağırlığında ezildim Gökler ve yer ağlasa, ki yeridir, kaybıma Yine bir kış akşamında, kabul; ben yenildim İkrarımdan utandım, ağladım ayıbıma...
Şiir
·1 alıntı·
129 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.