Kuteyle
@Quteyl
Takip Et
Yitirdiklerimin ağırlığında ezildim Gökler ve yer ağlasa, ki yeridir, kaybıma Yine bir kış akşamında, kabul; ben yenildim İkrarımdan utandım, ağladım ayıbıma...
Şiir
13 beğeni
·
1 alıntı
·
129 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap