Kitabı çok ama çok beğendim.
Bir psikoloji uzmanının o olayları yaşaması ve bunun üzerine geliştirdiği psikoloji yöntemi. Yaşanmışlık, insanı asıl önemli olana yönlendiriyor. İkinci dünya savaşı ve Yahudilerin Nazilere karşı yaşadıklarını en betimsel haliyle okuduğum kitap buydu. Frankl hem gerçeği abartmadan anlatıyor, hem de yaşanılan an ve olaya karşı düşüncelerini belli bir kinaye ile aktarıyor. Kesinlikle okunması gereken bir kitap.