Hizmeker'i bir solukta okudum, kahramanlar ve şiveleri bizim içimizden birisi olduğu için kitabı oldukça sevdim. Yazarın yerel şiveyi çok güzel kullandığını gördüm. Hikayenin yaşanmış olması da ayrıca güzel. Kitabın üslubu bana Fakir Bayburt'un romanlarını anımsattı. Kitap severlere tavsiye ederim.