Puan vermedi·666 syf.····Okunma: 01 Ocak 2023 10:13 çok zor okudum diyebilirim... okuyucuyu çok boğan bir eser. Dostoyevski nin diğer eserleri gibi pek sürükleyici gelmedi bana, fakat yine de baba-oğul ilişkilerine başka gözle bakmak, daha iyi anlamak için okunması gereken bir eser