Okuduğum ilk Calvino kitabı. Bitirmem biraz uzun sürdü kitaba tutunmakta yer yer zorlandım. Biraz yorucu ama keyifli bir yolculuktu.
Kitabı, kurguyu çok akıllıca buldum. İçinde yayıncılıktan akademiye yazarlardan çevirmenlere ve okur çeşitlerine kadar kitapla ilişkisi olan her kesime dair pek çok eleştiri, ve yerinde tespitler vardı. Pek çok sayfayı sanki bir mecliste arkadaşlarımla okumak üzerine tartışıyor gibi hissederek ve bir çok yerin altını çizerek okudum. Biraz dinlendikten sonra başka Calvino kitapları da okurum. Ama aramıza biraz zaman girmeli :) Bir Kış Gecesi Eğer Bir YolcuItalo Calvino