Kitabı zor bitirdim. Çünkü içinde düşünüpte anlayacağım baya cümle vardı. Kitapta anlatılan en önemli şey kendimizi sevmemiz. Olayları etelemememiz. Kendin olmalısın. Hayatta düşeceksin. Her zaman ayakta olacaksın diye bir şey yok ama kalkmayı öğrenmelisin. Kitap bana çok şey kattı. Ve sabır. Herşey sabretmekle başlar. Sabredersen güzel şeyler seni bulur. Ve kitapta geçen bir cümle var çok hoşuma gitti. "Her nasip vaktine esirmiş". Doğru herşeyin zamanı var :) Seyir