Mini mini sıcacık ama hüzünlü bir öykü. Hiç duymadığımız şaşırtıcı bir hikaye yerine sade bir anlatı karşılıyor bizi. Böylesi benim tercihim. Günlük yaşantımızda görmezden geldiğimiz ayrıntılarla, o kimsenin durup da üzerine düşünmediği küçük şeylerle göz göze geliyoruz. İyi ki karşılaştım bu kitapla...