Puan vermedi·76 syf.··
2021 40. kitabı
Didem Madak’ı ilk defa bu kitapla tanıdım.kitap 73 sayfadan oluşuyor.gerçekten çok dokunaklı olduğunu söyleyebilirim.içerisinde bir sürü hüzün dolu cümleler… Bi alıntı yaparak bitirmek istiyorum. “İnsan kaybolmayı ister mi? Ben istedim işte bayım. Uzaklara gittim. Uzaklar sana gelmez,sen uzaklara gidersin.” Hepinize iyi okumalar diliyorum.
Edebiyat
Ah'lar AğacıDidem Madak · Metis Yayıncılık · 202126,4bin okunma
··
713 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.