Puan vermedi·303 syf.····Okunma: 02 Ocak 2023 20:29 Zor bir kitaptı benim için. Zor zamanlar,hastalık,kasvet vs. Bildiğim manzaraları yeniden hatırlamama neden oldu. Öte taraftan kabul etmek gerekir ki bu çok yüzeysel bir yorum olur. Aslında vermek istediği mesaj veba hastalığını aracı kılarak, her insanda bulunan içimizdeki ve bir türlü iyileştiremediğimiz "iyilik" ve "kötülük" hastalığı. Güzeldi. Felsefeye ilginiz varsa tavsiye ederim