Katilin son sayfaya kadar bulunamaması, heyecanı son ana kadar dorukta tutması Agatha'nın okuduğum kitapları arasında en sevdiklerimden yapıyor. Miss Marple'ın bu kadar zeki olması ve adeta katili bulması bana biraz abartı gibi gelse de genel olarak kitabı ve karakterlerini sevdim. Keşke son cümlesinin açıklamasını da öğrenebilseydik :)