·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ocak 2023 00:00 Müthiş psikoloji kitabının devamı gibi geldi bana. Yanlışımızı, doğrumuzu yüzümüze damga gibi vurmasını sevdim. Her satırda "bu hatayı ben de yaptım" derken buldum kendimi. Keşke daha önce okusaydım, en azından hatalarımı erken farkederdim. Okunmaya değer. Ben sevdim. Umarım sizler de okurken seversiniz.