·408 syf.····Okunma: 09 Aralık 2022 02:42 Filmini defalarca sıkılmadan izlemiş biri olarak söylemeliyim ki bence bu serinin filmleri kitaplarından daha iyi.
Kitap bir labirentin içinde kim olduklarını, nereden geldiklerini hatırlamadan yaşayan bir grup genç erkeğin Thomas gelene kadar kurdukları hiyerarşik düzen üzerinden ilerliyor. Buraya gönderilen tüm erkekler burada yaşamayı bir şekilde kabul etmişken Thomas kaçış yolları arıyor.Derken Kayran adını verdikleri labirente ilk kız olan Teresa geliyor elinde ise bir notla. Bundan sonra gelen kimse olmayacak.Bu durum neler getirecek? Ve neden bunca zaman sonra bir kız geldi? Yaratıcıların planı ne?