İzdiham Dergisi
@izdiham
Takip Et
Yaram var diye konuşmaya başlarsanız bir kısmı yaranıza bakmaya gelir, bir kısmı yaranızı taşlamaya. Ama yara aynı yerde kalır. Bülent Parlak
Edebiyat
2829 beğeni
·
113 paylaşım
·
14 alıntı
·
34,2bin Gösterim
12 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Kübra Acarer
O yüzden bütün yaralarınızı sizden başka kimse anlayamaz.
6
Nisa
Çoğunlukla da tam oradan vurmaya gelirler. O yüzden yaraları herkesle konuşmamak gerek...
1
Neva Sataloğlu
Nerede geçtiğini hatırlayamadığım bir laf var. Kimin yarasına kabuk olsan iyileştirdiğinde atılırsın diye. Sebebi budur belki de.
3
S.
Kimse anlamak için dinlemez, sırf sıra bana gelsinde konuşuyum diye bekler..
1
Filankes
Aklıma Hasan Ali toptaşın beni kör kuyularda kitabını hatırlattı.Karskterin göz yaşı yerine taş akıtması ve bunun için herkesin kızın ailesini bunun için görmeye gelmesi ve ailesinin çektiği sıkıntıları anlatıyor.
Reklam
rapunzel
Yak yak
1
İleri