Yaram var diye konuşmaya başlarsanız bir kısmı yaranıza bakmaya gelir, bir kısmı yaranızı taşlamaya. Ama yara aynı yerde kalır. Bülent Parlak
Edebiyat
··14 alıntı·
34,2bin Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
O yüzden bütün yaralarınızı sizden başka kimse anlayamaz.
Çoğunlukla da tam oradan vurmaya gelirler. O yüzden yaraları herkesle konuşmamak gerek...
Nerede geçtiğini hatırlayamadığım bir laf var. Kimin yarasına kabuk olsan iyileştirdiğinde atılırsın diye. Sebebi budur belki de.
Kimse anlamak için dinlemez, sırf sıra bana gelsinde konuşuyum diye bekler..
Aklıma Hasan Ali toptaşın beni kör kuyularda kitabını hatırlattı.Karskterin göz yaşı yerine taş akıtması ve bunun için herkesin kızın ailesini bunun için görmeye gelmesi ve ailesinin çektiği sıkıntıları anlatıyor.
Reklam
Yak yak