Böyle bir klasiğe iyi veya kötü bir eleştiri yapmaya gerek var mı ? Kendine kitap sever diyen herkesin bu kitabı okuması gerekir çünkü koskoca bir türün doğumunu bana göre bu kitap serisi ve bu yazar sağladı.. Bize fantastik bir dünya bahşetti. Bize güçlü ve akıllı cüceleri , zarif ve bilge elfleri tanıttı. Bu kitabı okuyupta birşey kaybeden yok.. Sadece kazanırsınız..