·181 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ocak 2023 23:30 Savaşı, savaşın içinde “insanı” daha güzel anlatan bir yazar var mı bilemiyorum. “İnsanlık Durumu” ve “Umut” beni çok etkileyen iki kitap olmuştu bu da onlardan eksik kalır yanı olmayan bir kitap. Onca yıkımın içinde insan, elden ele dolaşan fotoğraflar, yerine ulaşması umuduyla yazılan ama postaya bile verilmeden rüzgarda savrulan mektuplar…
Hakan Günday sayesinde onun müthiş kitaplarının yanında bu müthiş yazarla da tanışmış oldum . İyi okumalar :)