ben

@bnymnp
10/10
·111 syf.··
2023 3. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2023 00:07
FARELER ve INSANLAR, gerçekten ağlattı. İnsanların ağladım demesini abartiyorlar diye düşünüyordum ama harikaydı 5 kere gözüm doldu en son da ağladım. Her sey çok barizdi ama yazar çok güzel anlatıyordu film izliyor gibiydim. Her seyi hayal edebilecek kadar güzel betimlemisti. Ve sonuna kadar ilmek ilmek işlenmişti. Keske tekrardan ilk kez okuyabilsem. Karakterler çok tatlıydı -ana karakterler- daha sonra tanıtılan karakterlerde iyiydi. Tek solukta okudum. Akıcıydı.
Fareler ve İnsanlarJohn Steinbeck · Sel Yayıncılık · 2023211,9bin okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.