·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ocak 2023 00:40 ben bu inceleme isini tam anlamadim ama okur puani icin gerekli sanirim. bu sene okudugum ilk kitap; cok begendim, okunmasi gereken bir kitap diyebilirim. gayet akiciydi ve zaten dostoyevski. harika bir adam ya. bir suru alinti paylasacagim bu kitaptan.