·172 syf.····Okunma: 08 Ocak 2023 13:38 Spoiler içerir
.
.
.
.
Kitabı okumaya başladığımda kendime bunu neden yapıyorum diye düşündüm. O kadar sert ve şiddet içerikli bir dili var ki! Ve bunlardan keyif alan bir Alex. Bir yandan da merak ediyordum ve devam ettim. Öykü ilginçleşmeye başlıyor doğru. Aslında iyinin de kötünün de çıkarcı olduğunu gösteriyor yazar. Özellikle dinlediği müziğe dayanamayıp intahar ettiği bölüm beni çok etkiledi. Kitabın başında asla acımayacağınızı bildiğiniz Alex e acır oluyorsunuz. Yazar bu yöntemi bulan fakat uygulanmasına karşı çıkan biri olur diye beklemiştim ama öyle bişey gelmedi. Sonunda birden büyüyor Alex. Daha çarpıcı bir son beklerdim. Okuması rahat ve sıra dışı kesinlikle. Ama bir 1984 değil bence.