Puan vermedi·312 syf.····Okunma: 04 Ocak 2023 22:35 Kitap âdeta beni içini çekti…
Yazarın diğer romanları gibi gerçekten kurgusuyla, üslubuyla kendine hayran bıraktı.
Kitapta bir kadın artık unutmak üzere olduğu eski aşkını ve tekrar karşısına çıkmasını anlatıyor. “Unuttum” dediği insanı tekrar karşısında görünce işler umduğu gibi gitmiyor tabi. Okurken aklımda hep şu soru vardı:”acaba bizim de var mıdır gerçekten ‘unuttum’ diyip unutamadıklarımız?
Eminim ki hepimizin vardır içinde böyle derin bir yarası…
Bazı yerlerde çok güzel ters köşe yapıyor yazarımız, ters köşelerden sonra kendinizi kitapla bakışırken bulabilirsiniz:))
Keyifli okumalar.