·272 syf.····Okunma: 09 Ocak 2023 13:04 İnsanlar kitabından sonra kitap beni hiç tatmin etmedi. Sanki yazar popüler olduktan sonda bu işi ticarete dökmüş. Nasıl olsa adımı okuyan satın alır, diyerek bu kitabı yazmış gibi. Kişisel gelişim kitabı gibi de olmamış, bir anı kitabı gibi de olmamış. Tam olarak ortada kalmış bir kitap. Bir yerde öğütler veriyor. Bir anda başka bir anı anlatyor. Bir yerde kendinden bahsediyor derken karman çorman olmuş. Ayrıca sanki sayfayı doldurmak için aynı cümleyi 10 kere yazmaya gerek var mıydı? Zaten bazı sayfalarda sadece bir kelime var. Bazılarında ise aynı cümle.10 kez yazmış. Beni mutlu etmedi. Öylesine okuyup bitirdim. Yazarı çok sevmiştim ama böyle bir kitaba gerçekten gerek var mıydı, diye sormak istedim kendisine.