Kitabı çok beğendim. Yazarın diğer kitaplarında olduğu gibi bu kitabı da oldukça sürükleyiciydi. Kitabı okumadan önce biraz araştırmıştım ve maalesef ki pek de iç açıcı yorumlarla karşılaşmamıştım. Kitabın çoğunlukla uygunsuz olduğu konusunda pek çok yorumla karşılaştım şunu söylemem gerekir ki kesinlikle öyle değil. Bu hesabı sır f bu kitap hakkında yapılan kötü yorumlar için açtım ve bu yazıyı yazıyorum. Eğer okumak istiyorsanız ama gördüğünüz yorumlar yüzünden tereddüt ediyorsanız kesinlikle yorumları aldırış etmeden okumalısınız. Umarım yorumum okumak isteyip de tereddüt eden okurlar için faydalı olmuştur veya olur i
Broke & Light yi okumalar dilerim♡
Broke & LightZeynep Sahra · Ren Kitap · 20183,240 okunma