·488 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Kasım 2022 11:07 Merhaba!
Çok güzeldi. O kadar güzeldi ki...
Bu kitap konusunda beklentim aşırı yüksekti ve karşılanacağına çok da emindim ve öyle de oldu. Aşırı sevdim!
Lina, eski sevgilisi sebebiyle ailesine söylediği yalanla, ablasının düğününe yanında götüreceği bir erkek arkadaş bulmak zorunda. Nasıl bulacağı konusunda çaresizce debelenirken hiç beklemediği, nefret ettiği iş arkadaşı Aaron bu duruma kulak misafiri olur ve kendisinin gelebileceğini söyler. Ve sonrasında hiçbir şey beklenildiği gibi gitmez, yani en azından Lina için.
Aaron, o kadar düşünceli, mükemmel bir beyefendiydi ki... eridim, dostlar. Lina'yı ise bazen duvardan duvara vurmak istedim. Onu çok iyi anlasam da, bir insanın değmeyecek birisi yüzünden hayatındaki özel kişiyi üzdüğü durumları okuyunca çıldırmamak elde değildi. Hele bu kadar saf olması... ah neyseki yine de seviyorum bu kızı. Bazen duygular o kadar birbirine girer ki, neyin ne olduğu idrak etmek zor olabilir ama en sonunda bunlar için savaşmak en güzeli. Lina'nın her şeye rağmen çok güçlü bir karakter olduğunu düşünüyorum. Ve insanların bazen insanlıktan çıktığını... Aaron, benim üzümlü kurabiyem, o kadar iyidi ki... Bir aşk adamı tam da böyle olmalı. Yine özendik bir kitap karakterine. Kesinlikle tavsiyemdir.
.