Psikolojik -gerilim severler için okumanizi tavsiye edebilecegim kitaplardan biri.
Aniden gelişen ve sebebi bilinmeyen intiharlar.
Sokaklardan gelen korkunç sesler ve sonunda evlerde mahsur kalan şehirliler.
Disari cikmanin ve yaşamanın tek bir yolu var.
O da gözlerini açmamak.
Filmi de oldukca etkileyiciydi.Stephen King severler mutlaka okumali.Sevgiler..