Açıkçası çevirisinin çok kötü olduğunu düşünüyorum. Anlamayı oldukça zorlaştırıyor. Devrik ve tamamlanmamış cümleler oldukça fazla. Pek çok yer de cümleyi okuduktan sonra anlamlı şekilde tekrar kurmak zorunda kalıyorsunuz. Bu anlam da kitabın kalitesini oldukça düşürmüşler. Üzüldüm. Çünkü özünde farklı bakış açısı sunan iyi bir kitap.