Ahmet Ümit'in yazdığı tüm eserleri okumuş biriyim. Ancak bu eserini neden yazdığını bir türlü anlayamadım. Oldukça sıradan, klasik masallardan fazlaca etkilenmiş hatta neredeyse kopya etmiş. Türü gerçekten masal. Keyif almadım. Edebiyat ders kitabındaki masallardan çok da farklı değildi. Sık sık tekrara düşüyor. Her prensin ne yaşayacağını en baştan anlıyorsunuz. Kısacası hayal kırıklığı...