Kitabı elime aldığımda öykü kitabı olacağını düşünmüştüm. Okumaya başladım. İlk hikayesini sevdim fakat öykü gibi gelmedi. Okudukça anladım ki farklı bir yapısı var. Deneme mi, hatıra mi yoksa öykü mü? Anlayamıyordum. Anılarını öyküleştirdiğini düşünüyorum. Bu ilk başta hoşuma gitmişti. Sonrasında yazdıklarında kopuşlar olduğunu gördüm. Özellikle kitabın ortaları böyleydi. Devamlı bir yerden bir yere sıçrıyor ne olduğunu anlayamadım. Yazıda tutamıyor seni. Hep kopuyorsun. O yüzden kitabı zor bitirdim. Atletli Adam