Merhaba. Jane Austen en sevdiğim yazarlardan biridir. İngiliz klasikleri denilince ilk aklıma gelen yazardır kendisi. Bu kitabında genç bir kızın aile dostları ile birlikte taşradan Bath denilen yere gitmesi ile başlar. Sosyeteye karışıp kendine arkadaşlar edinen kızımız bir gün bir erkekle tanışır. Tanıştığı kişinin ailesi onu Northanger Manastırı denilen eski ve ürpertici bir eve davet eder. Kendini orada bulunca ve okuduğu korku temalı romanları da aklına getirince başına trajikomik olaylar gelir. Ben çok çok sevdim. Mutlaka okunmalı diyorum. Tavsiyemdir.