·176 syf.····Okunma: 26 Ocak 2023 00:00 "Şimdi ben gidiyorum. Fakat ne zaman çağırırsan gelirim" dedi. Önce ne demek istediğini anlamadım. O da bir an durdu ve ekledi: "nereye çağırırsan gelirim."
•••
Merhaba sevgili okurlar:)
Öncellikle kitap baştan sona çok akıcı. Okuduktan sonra bana 'keşke daha evvel okusaymışım' dedirten bir kitap. Tabii okurken bir arkadaşım bana okuma gibisinden sözler söylemişti. Ki ben dinlemedim onu. İyi ki de dinlememişim.
Bir kitabı okurken iki karakter arasında ki konuşmalara çok önem veririm. Ve bu kitapta aşırı derecede çok diyalog vardı.
Raif Efendi'nin hayatı insanı derinden sarsıyor. Çoğu kısımda göz doldurtuyor okuyucuya.
Söyleyecek daha nice güzel söz, kelimeler var ama bence spoilersiz, kendiniz sayfaları çevire çevire okusanız daha iyi olacaktır;))
°°°
"Bana bir kere gül ve ondan sonra git!" dedi. Güldüm ve elimi yüzüme kapatarak dışarı fırladım.
•••
Okuyun, okutturun...:))