·320 syf.····Okunma: 10 Ocak 2023 00:00 bence ortalama bir gençlik romanıydı. muhtemel ilk olarak yazar 15 yaşındayken wattpadde yazılmış olduğundan ben okurken sürekli her şeyi tahmin edebiliyordum. sanırım bunun bir nedeni de karakterlerin benden küçük olmasıydı... yine de kendini okutan, tatlı bir romantik kitaptı bence.