·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ocak 2023 00:00 İçimdeki Müzik ufak bir hikaye anlatan zevkli ve anlaşılır bir kitaptı. Dili basit ve akıcı, yorucu olmayan bir yapısı var kitabın. Yazar hakkında pek bir şey bilmiyorum diğer kitaplarını da okur muyum açıkçası emin değilim. Kitabın konusu engelli bir kızın 11 yaşına kadar olan hayat hikayesi. Belki kimilerinin kalbine dokunacak bir öykü. Ama benim değildi. Herhangi bir kitap okur gibi oldum ve açıkçası bende derin etkiler yaratmadı. Sadece okurken keyif aldım o kadar. Kitabın konusu ve tarzı bana hitap etmiyordu. Ama gene de kötü bir kitap değildi. Konuşamayan bir kız ve onun içsel sıkıntıları, mutlulukları. Belki de hepimizin konuşması gerek değil. Sadece içindeki müziği duyanlar bunu dışa vurabilmeli. 8/10