·488 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mart 2017 00:00 Okuduğum en eğlenceli komedi kitaplarından biriydi çoğu kitaplarda +18 olup bunda olmaması bence çok hoşş bir kitap hem güldürüp hem de ağlatması bence çok güzel benim gibi kitap manyağı bir kızın kitaplığında olması çok değerli.