Çok heyecanlıyım. Nermin Yıldırım’ın “Ev” adlı kitabını daha yeni bitirip “Şimdi ne okuyacağım?” diye tam bir boşluğa düşmüştüm ki bu kitap en beklenmedik yerde (Budapeşte’de bir kütüphanede) karşıma çıktı. Bu kitapta da bol bol karşılaşacağımdan emin olduğum muhteşem ve nüktedan söz öbeklerini kayda geçirmek için kalemim ve not defterim hazır. Hadi başlayalım!