Puan vermedi·348 syf.····Okunma: 11 Ocak 2023 23:06 Kitapla ilgili ne diyeceğimi tam bilemiyorum aslında çok sevdiğim cümleler vardı kesinlikle ama özgürlük adı altında Allah'a bir isyan, bir aşağılama sezdim. Kadınlara karşı bir sevgisizlik onları bir mal gibi görme, özgürlük adı altında onlara herşeyi yapabileceğini düşünme. Bu tarz cümleler çok fazlaydı bunlarda canı mı sıktı tabi. Hatta bir yerde şöyle demiş Allahı ve kullarımı kastederek benim iki evladım olsa biri hırsız uğursuz katil olsa biri de iyiliksever uysal zararsız olsa ikisi de evlat ikisini de soframa oturturum. Buraya kadar çok iyi tamam dedim. Sonra diyor ki ama ben olsam kötüyü severdim çünkü Allah da öldürüyor yakıyor yıkıyor diyor. İşte bu kısımlar canımı sıktı. En iyisi mi siz okuyup karar verin.