Kitapta üç ayrı hikaye yer alıyor. Ben özellikle son hikayeyi çok beğendim. İlk hikaye de oldukça iyiydi ancak son hikaye inanılmaz ilgi çekici. Bir şeyleri etrafımıza zarar vermeden değiştirmek istedikçe aslında nasıl da zarar vermekten kaçınamadığımızı anlıyoruz. Siz "Ben artık en iyi versiyonuma ulaştım" dediğinizde aslında bir yeni versiyonunuzun daha olduğunu anlıyorsunuz. "Aynı nehirde iki kez yıkanılmaz" sözü var ya hani, bu kitapta onu anlıyorsunuz. İnsan yaşamının hiçbir evresinde o an olduğu kişiyle aynı kişi değildir.