·280 syf.····Okunma: 17 Ekim 2022 00:00 Erbakan hocanın görüşlerini hep duyuyordum ama okumak şimdiye nasip oldu.
Görüşlerini okudukça ne kadar büyük bir çınarı kaybetmiş olduğunuzu daha iyi anladım. Yıllar boyu hep üretemeyen, geliştiremeyen, dışa bağımlı insanlar olarak anıldık. Oysaki dışarıdan ithal ettiğimiz ürünlerin bir çoğunu bizler kendi ülkemizde de üretebiliriz. Kendisi yıllar boyu bu uğurda çalışmış ve mücadele etmiş bir insandır. Gerçekten milleti uğruna bir ömür harcadı. Kendisinin de dediği gibi ne yaptıysa Allah rızası için yaptı.
Davam kitabında hem diğer dinlerin ve devletlerin amaçlarından hem de kendi dünya görüşünden bahsediyor Erkbakan hoca. Bu kıymetli insanın görüşleri eminim her birimize farklı bakış açıları kazandıracaktır.