Arkadaşlar alırken yorumlara bakmıştım ama böyle bir kitap okuyacağımı tahmin etmemiştim arkadaşlar. Normalde gerilim tarzı pek okumam,yılda 1-2 defa anca. Ben bir köşkün içinde bir sürü insan var ve onlarla ilgili tatlı bir hikaye beklerken(konusuna çok dikkat etmemişim o yüzden) okudukça hafif tırstıran bir hikaye halini aldı. Ama bu tırsma,bu gerilim acı biber yemek gibi. Acı olduğunu bilirsiniz ama yine de iştahla yemeye devam edersiniz ya işte öyle bir şey.yani bu kitap...
Kitap çok akıcı. Kurgu şahane. Olayların bağlantı noktası havada kalmadı bence. Hele o son... Devam kitabı olsa koşup gidip alırım o derece. Konusu ise 1979 yılından 2015e kadar geçen zamanda her 9 yılda Ekim ayının son haftasında bir tekrarlayan Slade Köşküyle bağlantılı olaylar silsilesi.
1979 yılında bir anne ve oğlu Slade Köşküne bir davete giderler ve sonra kimse onlardan haber alamaz. 9 yıl sonra bir polis memuru olayı araştırmak için oraya gittiğinde de aynısı olur.
1997 yılına gelince de üniversiteli 6 arkadaş bu paranormal olayı çözmek için köşke gider ve gerisi malum...
Filmi olsa izlerim,belki vardır. İzlerken de baya bir tırsarım ama olsun,acı biber yemek gibi bir kitap dedik sonuçta ,afiyet olsun :D
Slade KöşküDavid Mitchell
@inlovewithclouds
Slade KöşküDavid Mitchell · Doğan Kitap · 2018133 okunma