Kitap ilk elime ulaştığında içindekiler kısmına bakarak ilk izlenimi edindim. Okumaya başlar başlamaz birçok noktada farkındalık oluşturacağını hissedebiliyorsunuz. Yazarın bazı siyasi söylemlerine katılmasam da genel olarak herkesin başucu kitabı olarak faydalanması gereken bir eser olduğunu düşünüyorum. Geçmişe, bugüne ve geleceğe yönelik müthiş saptamalarla yazar okuyucusunu bilinçlendirme yoluna gitmiş.
Bazı kitaplar vardır birkaç kez okunması gereken. Bu cümlenin eşsiz örneğini yansıtan bir kitap.