Nobel ödüllü yazarımız Orhan Pamuk'un etkileyici, sürükleyici aşk romanı.Kemal'in hissettiği duyguları, acıları elbette hissediyorsunuz ama bana göre hikaye biraz eksik kalmış.Fusun'u yeterince tanıyamadık.Kitabin başlarında Kemal'e kızıp Füsun'a acirken sonrasında Füsun'a kızıp Kemal'e acıdım.Kitabin isminden de anlayabilecegimiz gibi yazar kitabın muzesini de açmış.485. Sayfaya müzeye bedava giriş için bilet bile koymuş.Bu jesti sevdim.
Kesinlkle okunmaya değer..#orhanpamuk #masumiyetmuzesi #okudumbitti #themuseumofinnorence