Kitap beni çok zorladı.Bazı yerleri anlayabilmek için iki defa okudum.Hatta bir önceki okuduğum sayfayı unuttum.Ama altını çizmek istediğim bi o kadar da bölüm oldu.Bildiğimiz ama kendimize bile itiraf edemediğimiz duygu,düşünce ve gerçeklikler vardı.Çok fazla negatiflik ve mutsuzluk vardı.Çok yavaş ve sakinlikte sindirerek okumak gerek.Ruh durumunuz iyi değilse okumanızı çok tavsiye etmem.