Murebbiye kitabi Stefan Zweig'in diger kitaplari arasinda biraz daha sonuk kaldigini dusundugum bir kitap oldu. Kitabin sonunda anlatmak istedigi durumu cok guzel sekilde nitelendirmis ve cok tatli sekilde sonlandirmis Stefan Zweig'in kitaplarini okumak isteyenlere tavsiye ederim fakat sonlara dogru okumalari daha iyi olur.