Taş çatlasın 7 puanı hakeden bir kitap gözümde. Bazı kısımlar çok yanlı geldi. Yazar objektif bi bakış açısı sunamamış bence. Bide mevzuyu çok uzatmış. 2. hikayenin bu kadar uzatılmasına gerek yoktu. Titanic mevzusuyla sonunu farklı kılmak istemiş... 1000kitaba eklediğim 50. kitabın bu olmasından bi tık rahatsız oldum. Sanırım yazarda birazcık Melikşahtan rahatsız olmuş