·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ocak 2023 21:20 Inanılmaz heyecanlı, gerilim ve gizem dolu, akıcı ve sürükleyici bu kitabı okumadım su gibi içtim adeta! Kitap beni arka kapakta yazan konusuyla cezbetmişti ve okuyunca da hakkını verdi doğrusu. Inanılmaz sıradan bir hayat yaşayan (ya da yaşadığını düşünen demek daha doğru olur) Tom Melton'ın hayatının; aldığı 30 saniyelik bir telefondan sonra cehenneme dönüşmesini okumak çok heyecanlıydı. Yazım dilinin çok akıcı olmasının yanında bölümlerin farklı karakterler üzerinden anlatılması da heyecanı arttırmış bence. Benim için çok keyifli bir kitaptı. Okumayı düşünenler; düşünmeyin okuyun! :)