Bu yılı kendi çapımda film/dizi izleme yılı olarak ilan ettiğim için okuma listelerimin yanı sıra izlediklerimi de burada paylaşacağım.
Ocak:
Kelebeğin Rüyası
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Seven
Prestij
Şubat:
Müslüm
Detachment
Jane Eyre
La La Land ( Aşıklar Şehri)
Mart:
The Wisdom of Trauma
Notting Hill
The Social Dilemma
Babam ve Oğlum
Nisan
The Good Place (1. Sezon)
Mayıs
The Good Place (2. Sezon)
Temmuz
Unutursam Fısılda
Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku
Ateş ve Su
Ağustos
The Worst Person in the World