Puan vermedi·128 syf.··Beğendi
· Çizimi ve dili çok basit ama verdiği hissiyat,hikaye,alıntılar o kadar derin ki okurken düşündüren bir kitap. Çok sevdim. Hem yetişkinler hem de çocuklar için tasarlanmış bir kitap. Neredeyse her alıntının altını çizdim çünkü çok etkiledi