Puan vermedi·352 syf.····Okunma: 16 Ocak 2023 22:28 Gülseren Budayıcıoğlu'ndan okuduğum ilk kitaptı. Açıkçası bir daha kendisinden herhangi bir kitap okumayı tercih etmeyeceğim gibi duruyor. Toplumun yozlaşmasını, doğudaki çok eşliliği, sevginin olmadığı ailelerdeki çocukların yetişkinlik dönemlerinde yaşadıkları olumsuz duyguları anlatması sebebiyle kitaba güzel diyebilirim. Fakat yazarın dilinden pek hoşlanmadım. Psikologların ve psikiyatristlerin kendilerine deli doktoru denilmesinden hoşlanmamaları gerçeği varken, kitabın bir sayfasında kendisinden deli doktoru şeklinde bahsetmesi pek uygun olmamış bana kalırsa. Dediğim gibi anlatım şekli itibariyle bana hitap etmedi fakat yine de merak edilip okunabilir.
Sevgi içimizde...