Hayatımda okuduğum en iyi kitap diyebilirim. Anlatımının duruluğu, olayların akışı, kurgusu, karakterler, merak hissi... Kitabı okurken acaba az sonra ne olacak duygusunun dört bir yanınızı saracağından emin olabilirsiniz. Sanki İnce Memed önde siz arkada yürüyorsunuz, ona yoldaş olmuşsunuz, onunla birlikte siz de maceradan maceraya atlıyorsunuz.
Bir isyanın, yiğitliğin kelimelere dökülmüş hali...
Büyük küçük herkesin okuması gereken şahane bir eser...