Kitabın konusu gerçekten çok yaratıcı ve çok farklı. Yalnız yazar bilgili olacağım diye o kadar saçma sapan kelimeler kullanmış ki. Yani yalın bir dille yazmak varken. Eski kelimeler ile süslemeye çalışmış ve gerçekten kitabın değerini düşürmüş. Alt tarafı bir roman okuyoruz. Bazen ben ne okuyorum ya dediğim oldu. Ama Ateş çok tatlı bir adam… Hare için yaptığı fedakarlıklar çok anlamlıydı.. Kitabı begendim. İnşallah diğer serilerinde saçmalamaz